Campania outdoor „Lăsați-vă surprinși de România” continuă, în Polonia, pe străzile din Varșovia! Acțiunea, inițiată de #MEAT, a fost lansată chiar în timpul participării României, ca țară parteneră, la cel mai mare târg de turism din Polonia – #TTWarsaw.
Timp de o lună, în perioada 24 noiembrie – 23 decembrie, 40 de autobuze urbane, care trec prin punctele cheie din Varșovia, vor fi colantate cu o imagine reprezentativă a Castelului Peleș. Pe durata a două săptămâni, între 24 noiembrie și 7 decembrie, 34 ecrane digitale, dintre care 5 în Gara Centrală și 29 din Varșovia (Rotunda), vor afișa fotografii, însoțite de brandul de țară, cu Mănăstirea Sucevița, Castelul Peleș și Transfăgărășan.
Campania de promovare a României ca destinație turistică, împreună cu participarea la #TTWarsaw, vizează o expunere amplă pe piața poloneză, cu scopul creșterii profilului turistic al țării noastre, cu accent pe patrimoniul cultural și natural.
Conform datelor statistice de referință, ecranele din Gara Centrală înregistrează peste 7,5 milioane de vizualizări pe lună, în timp ce ecranele amplasate în Varșovia – Rotunda, una dintre cele mai aglomerate zone din oraș, atrag aproximativ 4 milioane de vizualizări. Pentru o perioadă de 30 de zile, autobuzele urbane au potențialul de a genera peste 9,5 milioane de vizualizări.
O campanie outdoor similar a fost derulată în Paris, în luna septembrie, prin colantarea a 17 autobuze turistice și afișarea, pe 103 panouri de mari dimensiuni din centrul orașului, a unor imagini reprezentantive pentru România.