Reprezentanța Comisiei Europene în România a lansat campania de comunicare ,,România în Uniunea Europeană”, prin care își propune să evidențieze o serie de beneficii concrete pentru cetățenii români, ca urmare a apartenenței României la Uniunea Europeană (contribuția fondurilor europene la dezvoltarea României, folosirea roamingului fără taxe suplimentare, programul Erasmus+ și libertatea cetățenilor români de a trăi, călători, lucra sau învăța oriunde în Uniunea Europeană).
În ultimii 17 ani, fondurile, politicile și programele europene au contribuit fundamental la îmbunătățirea calității generale a vieții românilor.
Campania de tip Out of Home (OOH) se va desfășura în București, pe parcursul lunii iulie 2024, prin panouri stradale, clasice și digitale, în stații de autobuz și metrou, în trenurile de metrou, în clădiri de birouri și săli de fitness și în incinta Aeroportul Henri Coandă. Cod QR al materialelor va permite publicului să descopere mai multe informații utile despre tema abordată accesând ”România în Uniunea Europeană”.
Conceptul creativ poartă semnătura artistului Dan Perjovschi.