În încercarea de a se asigura că utilizatorii săi nu sunt informaţi greşit cu privire la coronavirus, la riscuri şi la modul în care ar trebui să reacţioneze, Facebook va oferi publicitate gratuită Organizaţiei Mondiale a Sănătăţii (OMS), a anunţat directorul general Mark Zuckerberg, citat de Reuters.
”Oferim OMS cât de multe anunţuri gratuite sunt necesare pentru răspunsul lor la coronavirus, alături de alte tipuri de asistenţă”, a indicat Zuckerberg într-un mesaj publicat pe Facebook.
Utilizatorilor care caută pe Facebook mesaje despre virus li se va afişa un mesaj ”pop-up” care îi direcţionează către OMS sau autoritatea sanitară locală, de unde vor putea primi cele mai noi informaţii, a explicat Zuckerberg.
Acesta a reiterat angajamentul că Facebook va elimina informaţiile false şi teoriile conspiraţiei semnalate de organizaţiile importante din domeniul sănătăţii pentru a ajuta la combaterea dezinformării pe tema coronavirusului.
Facebook va colabora cu experţi mondiali în domeniul sănătăţii şi va oferi asistenţă şi ”milioane în plus în credite de publicitate” altor organizaţii.