Site icon TIMP ROMÂNESC

Francezii cumpără Sandero

Dacia Sandero este a şasea cea mai bine vândută maşină din Franţa în primele nouă luni ale anului. Subcompacta din Mioveni are o cotă de piaţă de 2.3%, luptând cot la cot cu modelele franţuzeşti, notează automaerket.ro. Dacia se descurcă de minune în Franţa, marca din Mioveni înregistrând o creştere a vânzărilor de 7,3% în primele nouă luni ale anului. Sandero este modelul care a reuşit să realizeze o bună parte din această creştere, drept dovadă poziţionarea subcompactei pe locul şase la vânzări în clasamentul general al pieţei auto din Franţa.În primele nouă luni ale anului, Dacia a vândut 65.291 de unităţi, având o cotă de piaţă de 4.98 procente. Rezultatul celor de la Dacia este cu atât mai impresionant cu cât piaţa din Franţa a scăzut cu 8.5 procente în aceeaşi perioadă.

Dacia Sandero a realizat o cotă de piaţă de 2.3 procente în Franţa în primele nouă luni ale anului, cu 30.181 unităţi vândute. Hatchback-ul subcompact din Mioveni a reuşit să ajungă pe al şaselea loc din Franţa în clasamentul general de vânzări de automobile noi, reuşind să fie, alături de Volkswagen Polo (clasat pe locul 10) singurul model străin în top 10 vânzări în Franţa. Creşterea vânzărilor lui Sandero poate fi justificată prin lansarea noii generaţii a modelului în 2012, care a adus numeroase elemente suplimentare în standard şi în lista de dotări opţionale.

Fratele mai mare al lui Sandero, SUV-ul Duster, a ajuns pe locul 17 în clasamentul general al vânzărilor de pe piaţa din Franţa. SUV-ul a obţinut o cotă de piaţă de 1.5 procente cu 19.498 unităţi. Între timp, monovolumul Lodgy s-a clasat pe locul 38 şi a avut o cotă de piaţă de 0.7 procente cu 8.942 unităţi, iar Dokker a obţinut poziţia 84, cu 4.263 unităţi vândute şi o cotă de piaţă de 0.3%. Franţa a fost piaţa numărul unu pentru Dacia în 2012, urmată de Germania şi Algeria. Cel mai probabil, anul 2013 ar putea să nu schimbe această tendinţă.

Exit mobile version