Metroul spre Aeroportul Otopeni s-ar putea opri cu mult înainte de a ajunge la aerogară. Ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă, a declarat într-un interviu pentru Hotnews că realizarea tronsonului dintre Complexul Comercial Băneasa, stația Tokyo, și Aeroportul Henri Coandă nu are sens din punct de vedere economic, mai ales că nu ține cont nici de planurile de dezvoltare ale aeroportului.
Comisia Europeană a acceptat să finanțeze șase din cei 14 kilometri, câți ar trebui să aibă întreaga magistrală 6, adică doar bucata dintre stațiile 1 Mai și Tokyo. Metrorex a scos la licitație construcția acestui tronson din M6 în 2019. Licitația nu este încă finalizată.
Cătălin Drulă, ministrul Transporturilor: ”Viziunea care există în acest moment în minister și care există de cinci ani este că vii din călătoria ta frumos cu bagajul, ajungi la noul terminal, o investiție de 800 de milioane de euro, iei un autobuz prin interiorul aeroportului, mergi trei kilometri, treci prin fosta clădire, probabil că trebuie să o străbați, care va rămâne o clădire administrativă probabil sau pentru zboruri VIP sau altfel de operațiuni restrânse, cobori într-o stație de metrou și mergi 35 de minute oprindu-te de 14 ori până ajungi la Gara de Nord.
Nu se înțelege din acest scenariu de ce, dacă ai ajuns până în acest punct, nu iei trenul care face 20 de minute și nu oprește până la Gara de Nord. M6 de la Băneasa la Otopeni – eu cred că trebuie să ne uităm foarte serios la el. Comisia Europeană a refuzat finanțarea acestei secțiuni și cred că acele resurse trebuie redirecționate în altă parte din rețeaua de metrou”.