Un nou punct de lucru al Serviciilor Publice Comunitare pentru Evidența și Eliberarea Pașapoartelor Simple din București și județul Ilfov va fi deschis în data de 16 iulie a.c., în centrul comercial ParkLake.
Cetățenii care au depus până în prezent sau vor depune în intervalul 11-13 iulie a.c. cereri pentru eliberarea documentelor de călătorie la sediile din Pipera și Piața Amzei vor putea ridica pașaportul din punctul de lucru situat în ParkLake.
Noul punct de lucru se înființează prin relocarea sediilor serviciilor de pașapoarte din Șos. Pipera nr. 49, sector 2, și Piața Amzei, nr. 13, sector 1.
După operaționalizarea noului spațiu, pentru regiunea București-Ilfov vor fi primite solicitări și se vor elibera pașapoarte numai în două locații:
– ParkLake, etaj 1, str. Liviu Rebreanu nr. 4, sector 3, în care vor funcționa 14 ghișee de primiri cereri și 3 ghișee de eliberări pașapoarte;
– Plaza România, etaj 2, bd. Timișoara nr. 26, sector 6, în care vor funcționa 20 ghișee de primiri cereri și 3 ghișee de eliberări pașapoarte.
Plata taxei pentru obținerea pașaportului se poate face:
- on-line, în sistem internet banking, prin virament către conturile deschise de către fiecare Instituţie a Prefectului
- de la orice bancă unde persoana are deschis un cont bancar, prin virament către conturile deschise de către fiecare Instituţie a Prefectului
- prin mandat poștal (la orice Oficiu Poştal)
- în numerar sau după caz prin intermediul POS-urilor la casieriile unităţilor Trezoreriei Statului, la casieriile Instituţiilor Prefectului și, începând cu data de 11 iunie a.c. și la casieriile unităţilor CEC BANK. Pentru această plată nu se percepe comision.