Plăcuţele clasice de promovare turistică vor fi înlocuite cu unele care conțin cod QR, anunță Ministerul Antreprenoriatului și Turismului.
”Este vorba despre un proiect de digitalizare al Asociației Călător prin România, prin intermediul căruia turistul poate deveni propriul său ghid, astfel încât să înţeleagă mai bine ce are de oferit țara noastră.
Fiecare plăcuță este însoțită de brandul turistic național „Explorați Grădina Carpaților”. Acțiunea se datorează protocolului încheiat între Ministerul Antreprenoriatului și Turismului și Asociația Călător în România, pe o durată de 3 ani.
Este nevoie de un smartphone cu care se scanează codul QR existent pe plăcuță. În acest fel, aveți posibilitatea de a accesa în timp real toate informațiile referitoare la obiectivele turistice, istoria sau legendele locurilor vizitate. Tot ce trebuie să faceți este să instalați aplicația de scanare a codului în telefonul personal, în cazul în care nu aveți această opține prestabilită.
Pentru că principalul obiectiv al protocolului constă în îmbunătățirea imaginii și creșterea notorietății României ca destinație turistică, bineînteles că nu am uitat nici de vizitatorii străini. Acesția au posibilitatea, prin utilizarea aplicației, să citească informațiile puse la dispoziție în peste 32 de limbi. Enumerăm câteva dintre cele mai influente: limba engleză, limba spaniolă, limba franceză, limba chineză, limba rusă, limba germană, limba arabă, etc. Prin urmare, vor fi acoperite 90% din limbile vorbite în întreaga lume.
În acest fel, obiectivele turistice şi monumentele istorice vor fi semnalizate corespunzător şi cu tehnologie din prezent, oferind, totodată, și posibilitatea de a realiza o bază de date care să conțină tot capitalul cultural al ţării noastre.
Curioși să aflați cum funcționează proiectul și care sunt avantajele acestuia? În primul rând, trebuie să aveți la îndemână un smartphone cu care să puteți scana codul QR existent pe plăcuță. În acest fel, aveți posibilitatea de a accesa în timp real toate informațiile de care aveți nevoie, referitoare la obiectivele turistice, istoria sau legendele locurilor vizitate. Tot ce trebuie să faceți este să instalați aplicația de scanare a codului în telefonul personal, în cazul în care nu aveți această opține prestabilită.
Pentru că principalul obiectiv al protocolului constă în îmbunătățirea imaginii și creșterea notorietății României ca destinație turistică, bineînteles că nu am uitat nici de vizitatorii străini. Acesția au posibilitatea, prin utilizarea aplicației, să citească informațiile puse la dispoziție în peste 32 de limbi. Enumerăm câteva dintre cele mai influente: limba engleză, limba spaniolă, limba franceză, limba chineză, limba rusă, limba germană, limba arabă, etc. Prin urmare, vor fi acoperite 90% din limbile vorbite în întreaga lume.
În acest fel, obiectivele turistice şi monumentele istorice vor fi semnalizate corespunzător şi cu tehnologie din prezent, oferind, totodată, și posibilitatea de a realiza o bază de date care să conțină tot capitalul cultural al ţării noastre”.
Mulțumim Asociației Călător prin România pentru eforturile de promovare! Menționăm și alte proiecte implementate de către aceștia: Refacerea clădirii vechi a senatului României și transformarea ei în muzeu, World Cleanup Day 2019 – Giurgiu, Sprijinim educația prin digitalizare!, Cimitirul Bellu – Muzeu în aer liber și Acțiuni de împădurire.