Grupul Imago Mundi participă, alături de alături de renumiți tineri muzicieni din Spania, Portugalia, China, Statele Unite ale Americii, Columbia și Marea Britanie la ediția din acest an a Festivalului Internațional de Muzică și Dans de la Granada, în cadrul secțiunii FEX, extensia Festivalului, fiind a doua participare consecutivă a României.
Secțiunea FEX a Festivalului din Granada are loc între 15 iunie și 18 iulie, desfășurându-se pe străzile, în piețele și spațiile emblematice din orașul și provincia Granada.
În acest an, organizatorii propun zeci de activități dedicate muzicii și dansului, 72 în Granada și 13 în alte municipii din provincie, însumând mai mult de 1550 de artiști care vor prezenta evenimente din cele mai diverse, de la concerte, susținute de soliști sau ansambluri cu rerpertorii care abordează de la muzică veche până la cea contemporană, spectacole dedicate artelor scenice oferite atât copiilor, cât și adulților de-a lungul celor 34 de zile de program.
Imago Mundo va oferi două concerte omagiale, prilejuite de aniversarea a 60 de ani de la dispariția lui George Enescu, astfel pe 2 iulie vor concerta la Auditorio de la Fundación Caja Rural din Granada, iar pe 3 iulie, la Teatro Imperial din Loja, din provincia Granada.
Grupul Imago Mundi propune o întoarcere muzicală în trecut din perspectiva artistului contemporan. Proiectul Isvor. George Enescu (Rapsodiile Române vs. muzică tradiţională și folclor urban) sondează sursele de inspirație folosite de compozitor și face o paralelă între acestea și contextul mai larg al creaţiilor populare/urbane muntenești ale secolului al XIX-lea.
Isvor reprezintă viziunea Imago Mundi asupra muzicii vechi și tradiţionale românești, un repertoriu foarte rar abordat de către muzicienii de factură clasică. Seria Isvor a debutat cu un proiect dedicat lui Dimitrie Cantemir, proiect finalizat prin editarea unui CD produs de Editura Casa Radio și Pilgrim Project în 2012 și care este primit în continuare cu entuziasm. Piesele ce alcătuiesc proiectul Isvor. George Enescu sunt puse în valoare prin dialogul instrumentelor vechi specifice spaţiului românesc (cobză, drâmbă, tobă) împreună cu instrumente clasice moderne (flaut, oboi, vioară, chitară, violoncel).
Aranjamentul muzical îi aparţine lui Cătălin Ștefănescu, doctor în Muzică, licenţiat în Muzică Instrumentală și Compoziţie, lector universitar la catedra de chitară a Universităţii Naţionale de Muzică București.