Un centru de servicii din România oferă suport pentru reţelele celor mai mari operatori telecom din Statele Unite ale Americii, informează capital.ro.Reţelele AT&T, Verizon şi Sprint sunt verificate şi analizate permanent pentru a funcţiona corespunzător de la centrul de servicii Nokia aflat la Timişoara. O echipă de români se asigură că nu apar probleme software sau hardware, iar clienţii operatorilor americani nu au probleme în a folosi reţelele.
Centrul Nokia oferă servicii cu valoare adăugată 24 de ore şi 7 zile pe săptămână, în şapte limbi, deservind clienţi cheie din ţări precum Franţa, Germania, Olanda, Belgia, Marea Britanie şi multe altele. Printre clienţii Nokia TImişoara se numără Bouygues Telecom sau Telefonica Deutschland. Campusul Nokia găzduieşte cel mai mare centru de cercetare şi dezvoltare (R&D) din industria de telecomunicaţii din România şi este al doilea cel mai mare astfel de centru al finlandezilor, cel mai mare fiind în Portugalia.
În ţară, Nokia are contracte cu toţi marii operatori precum Orange, Vodafone, Telekom sau RCS&RDS. În ceea ce priveşte tehnologia 5G, Nokia nu are un contract semnat cu vreun operator român, aşa cum se întâmplă la nivel mondial, unde colaborează cu Orange sau Vodafone, însă speră să obţină unul.