Produsele turistice de referință ale Rep. Moldova sunt promovate în România în cadrul proiectului „Descoperă Brandul Turistic al R. Moldova”, care a fost lansat pe 12 martie, la Balotești. Astfel, s-a dat startul promovării Rep. Moldova ca destinație turistică care oferă experiențe culturale autentice în inima Europei.
Inițiatorii proiectului accentuează importanța urmării noilor tendințe și inovații din sectorul turistic pentru a spori interesul vizitatorilor străini, în contextul păstrării culturii locale.
În cadrul evenimentului a fost prezentat noul brand turistic al Rep. Moldova ce cuprinde armonios tradițiile, frumusețea regiunilor rurale, dar și gastronomia autentică cu vinuri recunoascute în întreaga lume.
Reprezentanții sectorului turistic din Rep. Moldova au venit cu oferte atractive, cei ai companiilor vinicole celebre au prezentat cele mai selecte vinuri, iar Centrul Cultural Vatra a recomandat cele mai mari festivaluri din Rep. Moldova pentru anul 2015.
Invitații la eveniment au cunoscut mai bine Rep. Moldova ca destinație turistică, au participat la o degustare de vinuri moldovenești cu un sommelier profesionist și au gustat din celebrele bucate, notează vatrafest.com
La eveniment au participat importanți oameni de afaceri din România și Rep. Moldova, reprezentanți ai corpului diplomatic acreditat la București, reprezentanți ai societății civile, dar și directorul general al Agenției Turismului din Rep. Moldova, Nicolae Platon, și alături de omologul său român, Simona Allice Man.