Trei reprezentanți ai unor agenții de publicitate din România vor juriza creațiile care vor intra în competiția Golden Drum de la Portoroz, Slovenia. Mihai Gongu, Laura Iane, și Mihai Fetcu sunt în juriul competiției, supranumită Festivalul de publicitate al Noii Europe.
„Cred că industria creativității din România datorează mult acestui festival. Competiția pentru tobele Golden Drum a crescut nivelul unei întregi generații și a făcut ca România să devină o forță regională. Abia aștept să dezbat vârfurile acestui an alături de colegi de breaslă din întreaga Europa și să învăț lucruri noi”, consideră Mihai Gongu.
Mihai Gongu este la a doua experiență de jurizare la Golden Drum, el făcând parte din juriul Multi Channel în 2012. Experiența sa internațională mai include jurizari la ADC Cehia în acest an, la Eurobest în 2010 și la New York Festivals în 2011.
Înfiinţat în anul 2004, Festivalul de publicitate al Noii Europe este cel mai mare și cel mai important eveniment de o publicitate, un moment de creativitate și culturi diferite. Evenimentul anual este organizat în Portoroz și constă într-un program colorat cu prelegerile celor mai recunoscuţi profesioniști mondiali din industria de publicitate.